Min Bästavän♥

Jag har så många vänner och kanske 5 Bästavänner + 1 KKx2 ;) ♥
Men jag kan ju berätta om en av mina Bästavänner som står mig jätte nära och är hur söt som helst!
FELICIA  ♥
Hon är söt som heslt på alla sätt.
Jag har känt henne väldigt bra sen jag gick i 3.an ♥
Hon och jag har haft så sjukt många minnen ihop ♥
Kan ju berätta för er om ett minne med henne från förra sommaren ^^
Det var hemma hos mig. Det var jätte varmt ute och gissa vad man gör då? Badar!
Haha men kommer ihåg attförst gick vi ner och bada sen när vi inte orka bada mer så gick vi ju hem.
Men när vi var hemma så ville vi bada igen haha. Då gick vi  ner igen ♥
Haha. Sen så gjorde vi så 4 ggr ♥
Sen på kvällen åkte vi och spelade minigolf :)
Då kom vi på FRIX! haha (endast jag fiffi & mirre som fattar!)
Men har mycket mer att beräta om den fantastiska tjejen ♥
Hon är verkligen skit cool! ♥

♥ÄLSKAR DIG♥

♥PUSS♥

FÖRALLTID ♥
Sen har jag ju fler bästisar som MALIN och några till!
Malin Betyder sjukt mycket för mig ! ♥
Vi lärde känna varandra på fotbollskolan i 1.an men sen så tappade vi kontakt ♥
Men vi fick kontakt i 4.an igen  men absoult bäst kontakt i 5-6.an igen ♥
Hon är underbar vi har aldrig bråkat hon är verkligen en superbra kompis ♥
Med henne har jag många fina minnen. Jag litar verkligen på henne♥
Jag & Malin hittade varandra nästan direkt ♥
Jag & Malin träffas ganka ofta men man hinner inte så ofta men hon är hur snäll som helst ♥
KÄRLEK TILL HENNE ♥


PUSS PÅ ER♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0