klassfeeeeeeeeest ♥

tjeenaräää alla !!! :D 
 
igår blev pianot inställt så jag och elin köpte lite stuff till en viss bästakompis ♥ haha :P sen var vi på 2:an med Liiisa ♥

första lektionen idag var musik , men våran musiklärare var sjuuk !! :(( *KRYA PÅ DIG DANIEL* så vi fick ha våran engelska och svenska lärare ist !! xD hahha :P det var fett flum ^^
sen på idrotten spelade vi "all-boll" alltså innebandy på en plan, fotboll på en och basket på en. sjäääälvklart ska jag stuka mitt lillfinger på basketen !!! gör BAJS ont :(( ♥ GAAAAAAAAAAH det är super jobbigt att skriva på datan , för jag har tejpat ihop lillfingret med ringfingret för att det ska få stöd och läka bättre , så det är som att jag har 4 fingrar ist för 5 :OO xd ♥
under skolan var jag mkt med bääästusen Melle !! ♥ sen stack hon, jag, Magda och Ylva till forum :D jag köpte (vääääldigt random. jag vet) en tomteluva och sen ny mascara ! hahahah xD min gamla var heeelt slut !! xD

hahah :P sen efter var jag och Ylva utanför min port och gjorde en massa superduper flummiga FILMER !! ♥ det var suuuuuperkul !! :D hahahahah xD ♥

sen här hemma har jag dammsugat ,, duschat och fixat mig till klassfesten !! :D ska vara hos ylva 18.10 och sen drar vi till didde xD ♥ hahah :P ska bli fett NAJS :D ♥

här kommer lite bilder ! :D ♥


tomteluuuva :D ♥ (precis en sådan faktiskt ^^)


och denna mascara ! :D ♥

jag just nu


mitt fiiiinger :(( ♥

nää ska sticka strax ,, ingen outfit till festen nu ,, kanske sen ! ♥

PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

nääää stackars malin ;) <3

2010-12-03 @ 22:32:40
URL: http://mestlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0