Jul traditioner!

God morgon ♥
Tänkte berätta lite om jul traditioner vi har hemma. För dom flesta har väl någon jul tradition.
Dagen innan den 23 idag så ska vi sova framför brasan till den 24. Det är verkligen super mysigt! Det har vi gjort sen jag var liten och i år sa Fredrik måste vi sova framför brasan jag och Mirre ba JAA! Hahah! Men sen på Julaftons morgon bruka jag blit väktr av min syrra(Mirre!) Haha! På morgonen så öpnnar vi några paket men inte alls så många brukar vara mellan 1-3 paket på morgonen. Sen så åker vi till Kungsträdgården och åker skridskor. Jag älskar verkligen det ♥ Så skönt att få komma ut på JULAFTON! Sen efter det åker vi hem och äter gröt till lunch....eller ingen lunch alls. Klockan 3 så tittar vi på TV det gör väl dom flesta?? :P När vi har sätt på TV brukar vi oftast gå ner och spela pingis. Haha det är fett RANDOM! Ja sen är det ju jul bord. Efter julbordet kommer tomten med paketen.

Det vikigaste med julen för mig är att få vara me familjen och göra alla mysiga grejer♥
Vad är det viktigaste för er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehm... ursäkta mig, men jag vore väldigt tacksam ifall du kunde skriva satt man seeeeeeeer vare stååååååår! ^^

2010-12-23 @ 12:17:32
Postat av: issa

men gud, vågar du inte skriva vad du heter, T.Ö.N.T ! Lisa skriver perfekt, bara för du inte kan läsa.

Fett mysigt som du firar, puss på dig gumman! :)

2010-12-23 @ 15:28:36
URL: http://fimanochtunang.blogg.se/
Postat av: Robban

Men ta inte min kommentar som om den vore taskig. Tagga ner! Det var faktiskt bara ett tipps! Plus att jag kan läsa, hon skriver inte alls perfekt därför gav jag henne ett tipps! Huh..!

2010-12-23 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0