I'm little late....

HEEEEEEEEJ ALLA !! :D ♥

guud vad jag har blivit dålig på att blogga.... Lite torka kanske ?! men iaf, hade det asum med Liora , hahah :P jag somnade vid 4:de filmen ..... xD hahahah :P sen efter det gick vi och lade oss ;) ♥ det var aschill ♥

Igår var det ju JULAFTON ♥ fick en massa asum saker ♥ 700:- som jag får köpa kläder för, 4 linnen, pengar m.m xD men vi var iaf hos min mormor och morfar och där träffade jag min lillkusin , sööt han ee ♥

Idag har jag fixat lite med julklapparna , mest har jag spelat WII ^^ ♥ fick Super Mario Galaxy 2 så har geekat det lite idag ..... xD ♥ Hahah :P ♥ 

Sen fick jag ju äta godis igår! har godisförbud så jag får äta på julafton och nyår (min familjs födelsedagar oxå) så igår käkade jag lite ;) Har inget godissug längre men lite åt jag ;) ♥ men det är ju inte så långt till nyår heller ;) ♥

Imorgon ska vi till farmor och äta lite och då får jag träffa min andra kusin ;) ♥ så blir kanske inte ett inlägg imorgon....

Btw, mitt favoritband Paramore splittrades i torsdags.... eller, gitaristen och trummisen (Josh och Zac Farro) hoppade av .... bandet finns fortfarande kvar , men jag är fett ledsen ..... Pajja lite min Julafton faktiskt för jag fick reda på det igår.....






Men jag är inte på något bloggar humör just nu, så får se när jag bloggar igen .... men jag hoppas att det blir snart ;) ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0