I'm BACK

tjeeenarä alla blööggläsare ! :DD

Jag är tillbaka!!!!!!!!

Har haft så sjukt mycket, I söndags var det konsert i berwaldhallen med Salem Al Fakir! :D det var fett najs !! :D sen i måndags var det full späckat med flöjt, orkester och plugg och sedan igår hade jag en konsert till i Nacka Aula! :D det gick oxå asbra ! :D:D <3 hahah :p igår råkade en tjejn nästan bränna upp sin duk vid ljuset på luciatåget .... :O men hon han släcka den xD <3

Idag ska jag och några personer sticka till foruum :D <3

och nu har jag so ;) sista son med våran underbara lärare Micke ... kommer få någon ny nästa år och han kommer och hälsar på imorgon .... Fan asså , kommer sakna micke .... har kommer iofs vara kvar på skolan men i ett annat arbetslag ... men ändå ... :/ <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0