I min Väska !

i min väska så brukar det ligga.
Pengar, Data, Läxor och pennor.
Intressant va??

I min väska!


Idag var det ju innebandy med skolan.
Första matchen 7c1-7c2 3-0 :)
Andra matchen 7c1-8c1 2-1 eller 3-1 :)
Tredje matchen 7c1-9c2 3-1 eller 2-1 :S
Fattar ni hur nöjd jag är vi är 7.or och vann! :D <3
Sen var jag med Hannah & Elin vi åkte til donken och åt där träffade vi massoor av andra och satt och snackade.
Sen stack vi 3 hem till Elin och tittade på film eftersom vi var jätte kalla myss
Sen fick jag & Hannah vänta på bussen i 20 minuter Seeg & Kallt fast det var också mysigt för vi satt och snacka fett mycket ♥
Senare har jag träning !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0