hej alla

vad gör ni ? :D Jag sitter iaf på pianot och min syrra har just nu ;) bakade chokladisbollar hemma ! :D dom är till bilden imorgon ... ^^ FANNY JAG KOM IHÅÅG !! :D hahah :P fett stolt ;)

sen hemma vill jag titta på film... ^^ får se om det blir av , för jag måste göra lite plugg.... :/ btw, jag KNAARKAR halstabletter, jag behöver egentligen inte dom men dom är så goooda ^^ <3 citronsmak <3 och btw igen, Ylva har rest till Milano.... saknar dig <3

och btw för sista gången, HAR NI MÄRKT DET JÄVLA PISSVÄDRET?????????!!!! Jag och fanny höll på att dööö på vägen hem,, så jäävla kaalltt !!! hemma måste vi typ ha ugnen öppen för att det ska vara lite varmt...... :O <3

jaja, nu ska jag fortsätta att lyssna på min bästa spotifyspellista <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0