hehe ..... förlåt.

jag har inte uppdaterat på länge , JAG VET !!! men jag har helt enkelt inte haft tid. jag kan berätta varför  ;)

I måndags hade jag skola som vanligt men fick sluta tidigare för att vi hade ingen So ;) ♥ då stack ajg och Magda till forum. Jag tittade på present till pappa och hittade perfekta presenten !! :D (med hjälp av Magda.... ^^ ) vad säger jag itne , man vet ju aldrig om pappa kollar här ... ^^ ♥ vi tog lite bilder för ingen av oss hade något att göra på typ 10 min ;) och här kommer dom !! :D fast först får ni en outfit för i måndags ! :D ♥

 
((inte så bra kvalité ,, jag vet .....))

"ny" tröja - mammas gamla som jag inte använt förut, looove it ♥
vitt linne - gina ♥
jeans - kappahl ♥
sockor - H&M ♥
halsduk - åhlens ♥

tröjan hade passat jättebra till ett par svart tights men ville inte ta det för att det är så jeeevlans kallt!!

Nu, bilderna på mig och magda !!! ♥







hahaha :P faiiil xD ♥


hehe ,,, min tröja skar sig lite ..... xD ♥

asså gu vad jag älskar dig Magda!!! ♥ vi måste ses på loovet ♥

sedan på kvällen hade jag orkesterkonsert ! :D hahah :P det gick asbra ! och jag träffade de bästa ♥ TUVA, MALIN OCH MAJA ♥ ylva var inte där för hon hade fastnat i Italien .... :O :( ♥ och ebba vet jag nite vart hon var ..... för jag var den ända flöjten från min orkester !!!! vi brukar vara typ 8 st .... o.O men en tjej från den andra orkestern hjälpte till så vi skulle höras lite iaf ;) ♥ men den konserten var ASUM ♥

yes , det var måndag, nu TISDAG !! :D ♥
SKOOOOLAVSLUUUUUUTNINGGGG !!!! :D ♥ det var fett asum !! var i aulan och sjöng lite och sedan var i klassrummet en lite stund sedan slut!! :D haha :P sluta 10 ;) ♥ sedan stack jag , Magda, Ylva, Melle och Fanny till forum ! ;) jag köpte presenten till pappa och sedan stack jag och ylva hem ;) jag gjorde mat till syrran och sedan satt jag framför tv:n hela dagen och spelade wii ;) hahah :P klarade till och med av hela spelet !! :DD ♥ sedan på kvällen hade jag träning .... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DET VAR ASKUUL ! :D jag har inte tränat på jättelänge !!! och så nu äntligen ♥ har ju cup snart så måste ju träna lite ;) ♥ men man blev trööööööööööött xD

ja eftersom det är lov och ska jag vara med Liora ! :D ♥ ska sova där och vi ska titta maraton med alla Harry Potter filmerna,, hahha :P snacka om geeks ;) ♥ men det ska bli fett najjjss !! :D ♥ ♥

omg , det blev ett långt inlägg.... hoppas ni orkar läsa allt ^^ men det här blir väl en liten ursäkt för att jag itne har bloggat på länge ;) ♥ HA EN bÄÄST DAG ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0