♣ H A P P Y ♣

Tjenatjena ! ♥


Hann inte göra blogg inlägg i går sså jag skippar ''min första kärlek'' skulle ändå  inte ha så mycket och intressant att skriva om.
I går så slutade jag 3 och kom hem vid halv 4 x)
Då så började jag göra läxan sen var det fys träning!
PUSS♥

I dag har jag hunnit göra ganska mycket även fast jag kom hem för 30 minuter sen ♥
Först SO
Matte sen men så var ann sjuk och vi fick håltimme på 1 timme.
Sen så åkte jag och Elin och massor av andra till forum. Men eftersom ingen affär var öppen så gick jag & Elin hem till mig och tog en fika ^^ hihi
Men det var mysigt ♥
Spanska sen Ruth berättade att vi har sovmorgon i morgon! STÖRT GLAD
Efter det så hade vi Lunch rast 1 timme och 20 minuter.
Då åkte Elin, Hugo, Alice, Eveline, Ebba, Vincent(VM), Gustav(GB) och jag hem till mig ♥
Hihi, jag körde FIFA 11 mot Hugo det blev 1-1 fett stolt !
Sen vare bild. SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0