Godmorgon!

I dag så ska jag ta och titta på bio med min farmor & farfar & Mirre & Fredrik. MYS !
Vi ska se himlen är oskyldigt blå
.
Tror att det är den här Haha.
Men jag har blivit riktigt förkyld igen -.-'
Var ju det för 1 månad swen typ också. Nu låter min röst inte heller bra så det är bara på att hoppas på att bli frisk snabbt!
Jag har världens julklapps ångest!!! ♥
Jag är väl så här att jag ÄLSKAR att ge bort presenter men nu, jag evt inte det känns som jag inte alls har mycket tid på mig men ska väl kanske köpa något i morgon? ♥
Har ni något TIPS vad man kan önska sig?

Tagen från min gamla blogg.

Tagen från min gamla blogg
PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: love&peace

Många julklappar ^^

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-12 @ 19:40:20
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0