FAN ASSÅ ♥

hej alla :D ♥

idag har jag och min varit hos min morbror och hans familj och ätit julgröt med mormor och morfar. asså guuuuuuuuuuuu jag har nog , nej inte nog jag HAR den sötaste 2åriga kusinen någonsin ! :D lekte med honom fett mkt ! :D hahaha :P  såå söööööt ♥ men det var fett med MYYS ♥

sen här hemma har jag lärt mig texten till bethlehemsstjärnan (du signade stjärna) för ska kunna den utantill imorgon :O men nu kan jag den :D ♥ och imorgon blir det BERWALDHALLEN ! :D ska repa hela dan , så bajs najs ! :D ♥ men vi ska ses i slussen 07.50 så måste ta en buss typ 07.20 :S fan vad tidigt :S :O ♥ och sen har jag fått ont in halsen ... så får se hur det går med sjungadet imorrn......... :((

nu blir det PARLAMENTET ♥

PUSS 

btw, LISA fan vad du bloggar mkt ,, DET E BRA DET ! :D ♥ (jag har inte så mkt tiiid)







hehe ,, SKUM?!


låt i öronen nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0