Dag 08 Mitt största intresse♥

Mitt största intresse kanske alla redan vet att det är fotboll?
Men fotboll är det i alla fall.
Fotboll tar upp jätte mycket av mitt liv går fotbolls inriktning i skolan också.
Sen så spelar jag ju i Järla IF ♥
Har inte bara spelat i järla IF utan också först  Atlas copco. Fast sen bytte som namn till Sickla IF.
I Atlas copco spelade jag i från jag var 5 år skulle fylla 6 år tills jag var 10
När jag var 10 år bytte dom också namn till Sickla.
I Siackla spelade jag i 1 år ♥
sen gick hela vårt lag övere till Järla IF!
Vi tjejer som spelade i Sickla var jätte tajta med varandra alla var med alla.
Så när fick veta at vi skulle byta lag till Järla så blev alla jätte ledsena ;)
Haha
Fast nu när vi spelar i järla så tycker i alla fall jag att det är mycket bättre så här.
Man träffar fler kompisar osv
Måste bara säga det JÄRLA IF F97 Världens Härligaste gäng ♥
Det är många jag inte skulle ha känty om inte jag hade börjat på Fotboll. Mitt liv hade sett hur anorlunda ut som helst. Hade säkert börjat i Ekliden också. Jag nämner bara några som jag lärt känna i Fotbollen.
Anna, Ella, Elin F, Hannah, Felicia, Issa, Elin W och Elvira m.m det var bara några av alla ! ♥

Kärlek ♥

Vårruset 2010 ♥

JÄRLA IF F97 ♥

Kisses ♥

♥Länge sen♥


par skor!
Alla foton är ju över 1 år gammla så alla har ju förendras.
Kom i alla fall precis hem från Fotbollen Haha ! ♥
Puss och HEJ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0