CHRISTMAS DAY ♥

I dag lova jag ju att berätta vad jag har fått ♥
Kommer inte att visa allt men några av sakerna ska jag visa er ! ♥
Bilderna har jag tagit väldigt snabbt men aja.

JAG FICK EN KAMERA!!! ♥ En SONY som ni ser. Bilderna på bloggen kommer bli så grymt mycket bättre nu !♥
När jag öppnade den snacka om GLAD jag blev !
Jag har ju BÄST föräldrar Födelsedag: En mobil Julafton: En kamera ♥

Britney Spears parfym och några krämer typ.

Från BODY SHOP! ♥

Film bridget Jones's Diary 2 delar den andra delen heter The missing bits.
Ska titta på den när jag är klar med bloggandet. ♥

Kameraväska ♥
Sen fick jag mycket mycket mer. Men visar inte allt.
Kan ju i alla fall säga att jag fick ett linne en t-shirt och en klocka m.m
Men tänktte visa er  nån/några bildr jag har tagit med kameran nu :)

Jag på julafton ♥

Tröja
Cubus:99:-
Kjol
Cubus:200:-

All I need is you!

Haha!



Tagen av:Lisa


ojoj nu blev det fett många bilder :o ♥
Ska titta på filmen nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0