BRÖDERNA KARLSSON!

I dag var jag Ella & Eveline ♥
vad vare vi gjorde??........
Haha men mycket skratt i alla fall! :D
Juuste Ella & Eveline Facerape mig. Liiite bara.
Men sen gick kvi till sekunden köpte godis hihi ^^
Jag köpte Marabou med luftbubblor. :D
Eve & Ella tyckte det var onödigt att jag köpte den eftersom man får mindre för pengarna........ hihi^^
Men den är juu så good.♥
Sen så spelade vi Wii & lekte en lek :D
Klockan halv 7 gick dom hem jag åt middag..... sen tattade jag på Film som precis blev klar.
Tittade på Bröderna Karlsson!
Jätte bra film! :D Måste jag säga! ♥
*Inga bilder har jag nu.......men får väl se till & fixa det. Har inge lust heller att lägga upp bild haha...*
HEJDÅ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0