Bowlingbilder!

Försökte göra mobilblogg inlägg i går men det försvann bara -.-' Sen när jag försökte göra det på datan så ville inte internet funka. Tänkte lägga upp bowlingbilderna då men det får bli nu istället.

Pappa           &             Fredrik

Rasmus

Rasmus & Mamma

Mamma

Som jag sa körde med 6.an och sen 10.an ibland körde med båda

Rosa banor!

Banorna ändrade färg från typ vanlig färg till blått, rosa, grönt m.m

Precis i början. Gick väl sådär då

Början av serie 3

Min strike var ju tvungen att fotas ♥

Sen spärr direkt efter ♥
Många bilder!
Blivit bättre på att lägga upp bilder ♥
Förresten är det något ni tycker att jag ska ändra med MINA inlägg?? :)
Fler inlägg kan jag lova er att ni får i dag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0