♥BIRTHDAY PHOTOS♥


Min Outfit idag.
Tjocktröja NY* från Cubus 300-400 kronor!
Jag i dag.

Jag i dag

Födelsedags bilder!

Presntkort på
Cubus 600 kronor ( 300 kronor kvar)
H&M 300 kronor
Sf 150 krnor och 2 bio biljetter.
Gina tricot 150 kronor

Kort jag fick.
Hjärtat av Mormor & Lars.
Katten Mina kusiner från pappas sida.
Happy Birthday av mirre hon har gjort den själv!


Halsband av Mormor.

Väska Ellos
Xperia X8 tre
Örhängen H&m
Mascara ???(Finns typ överallt)
Där fick ni lite bilder (från min mobil). Ska ta fler bilder ihelgen när jag har Tjejmiddag tror jag.

900 bilder??Mobilen laddar såna här onödiga symboler!
SuddFlygplanslägeMissat samtalmeddelande m.m
Konstiga är att det ladda upp alla bilder 2 ggr! :o ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0