3 saker ....

tjennaa alla ! :D nu kommer jag börja med en ny sak !! jag kommer att uppdatera om de lite då och då när jag känner att jag har någon nytt att berätta om mig ! hahah :P hope you like it ♥



1. Jag ÄLSKAR att fotografera !!! Jag fotar allt, natur, människor, djur, saker, ALLT !! :D Jag har faktiskt ingen egen kamera , men jag delar en systemkamera med pappa och den får jag använda nästan när jag vill ;) ♥ Då undrar ni säkert varför jag laddar upp bilder med så dålig kvalité , det är för att jag och pappa håller bara på med bilder som vi har tagit på en annan data om inte har internet .... så dom finns inte ens i den här datan ;) ♥ men någon gång ska jag försöka få upp en bild jag har tagit ;) ♥ men det här med att ta bilder måste gå i släkten eller något för både jag, min pappa, min kusin och min kusins pappa (min farbror) gillar att fota och har systemkameror och allt ,, haha :P ♥

2. Jag har en stooooor fobi för t.ex. senor och fett i kött. jag fixar inte att äta någon sådant... det är så slemmigt och.. asså USCH!!!! jag mår illa bara jag tänker på det .... om jag äter det så spyr jag, jag är helt seriös. HATAR DET.

3. Jag gick på ishockey en gång i tiden ! eftersom hockey är en ovanlig sport bland tjejer så spelade jag såklart med killar ;) ♥ haha :P det var faktiskt ganska roligt!! vårt lag var välidgt bra och vi vann mycket ;) men sen i 4:an slutade jag för jag fick mer läxor så hann inte med hockeyn längre och sedan hade jag helt enkelt tröttnat ;) ♥ men jag saknar det faktiskt inte heller , jag skulle heller aldrig hinna med det nu ,, har alldeles för mycket att göra .... ;) ♥


yes, det var lite om mig själv ! :D ♥

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0