01 - dag ett - Om mig själv

Heter Lisa. och Karolina i mellan namn. Är 13 år. Fyller år 28 November. Är född år 1997. Går i Skuru skolas fotbolls inriktning♥ ÄLSKAR ATT SPELA FOTBOLL! Min klass heter 7c1. Har många kompisar. Gick i Järla skola förrut! Spelar defensiv mitt mitt fältare. Hatar att vara dryg. Fast jg är det ibland på skoj haha! Men hatar att göra folk ledsen. Vem gör inte det? Är smart enlligt mig, haha. Kanske inte ibland. Älskar att avra med Familjen och att vara med kompsiar och kusinerna. Sitter ganska mycket framför datan tycker jag. Lite för mycket. Var galen i Andra Avenyn i 4.an! Gillar bättre att prata med folk i telefon i stället för att smsa med folk. Älskar Vinter och Sommar. Men självklart SOmmar mest! Älskar att åka pulka. Har VÄRLDENS BÄSTA kompisar. Gillar att rita i skolan men inte hemma. skumt. illar inte ordet Wierd. Fast använder det själv i bland. Sitter och tittar på The simpson just nu. Ska titta på ung & bortskämd ikväll. Är en facebook nörd. Är gasnak galen ! Är hellt sjuk när jag e flummig !!!!

JAG E NORMAL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0