Avlutar denna skoldag vid ett i skolan. Fortsätter hemma.


Dagen har varit rätt seg till en början men bättre till slutet mot dagen. Var några gymnasie folk eller något i skolan och snackade gymansie? Helt ärligt fick jag inte ut mycket från det där snacket. de snacka mest om vad man kunde börja jobba med. Inte vad det finns för linjer och vad man läser i de olika linjerna snackade de inte alls om. Jaja kommer väl förhoppningsvis. Men denan vecka har gått snabbt enligt mig, okej det är ju bara onsdag men fredagar för mig är bara så skööna och härliga. Halva klassen var även på DM idag kändes faktiskt skönta tt typ bara vara 9 i spanska klassen och på svenskan. Nu så ska jag börja plugga in glossor, redan översatt en text.
gammal utan lugg och grejer.
skulle förresten inte banga på en lite lungnare vecka utan läxor, har läxor i seriöst vartenda ämne(förutom de estetiska), och jag driver inte. NO, Ma, Sv, Eng, SO, Sp.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0