Mina favoriter

Har fixat i hop lite bilder med olika favoritplagg till höst/vinter som jag tänkte visa er.
Min nyaste blus rfån odd molly, trivs jag riktigt bra i. Passar perfekt till vinter ifall man vill ha lite ''snyggare'' plagg på sig i skolan och även på någon middag.

Denna är så mysig från Tommy Hilfiger. Färgen är mer lik vänstra bilden. Passar perfekt till hemma dagar så som i skolan då man bara vill slänga på sig något enkelt.
Min pike från Gant älskar jagockså eftersom att den är så mysig och fin.
Sen har jag även min blus som jag ärvt av min kusin. Den fick komma med även fast den inte riktigt är något perfekt vinter plagg eftersom att den är kortärmad. Vet inte riktigt varifrån den kommer.
 
Sen ett plagg jag kommer använda mycket i vinter är min stickade tröja från Vero Moda som jag köpte här om dagen. Kom på nu att jag glömt och visa er en till blus som är långärmad som är bra i vinter men den kanske får komma med någon annan gång.

Hoppas ni gillade detta inlägg, säg till i fall ni vill se mer sånt här!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0